İngiliz Daily telegraph gazetesi, "İran'ın AK Parti'ye bağış yaptığını" iddia ettiği haberiyle ilgili Başbakan Erdoğan'dan özür diledi.


[Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]