Ekonomi dünyasının önemli gazetesi Financial Times, balyoz davası ile ilgili emekli Orgeneral Çetin Doğan'ın damadı Prof. Dani Rodrik tarafından kaleme alınmış bir mektup yayımladı. Rodrik mektubunda, gazetenin daha önce yayımladığı, "Türkiye'de darbe komplosunun lideri olduğu iddia edilen kişi teslim oldu" haberinde yanlışlık yapıldığını savunuyor.


[Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]