İsrail’de yayınlanan Yediot Ahronot gazetesi, Polonyalılar tarafından kiralanan Türk televizyon ekibinin Başbakan Benjamin Netanyahu’nun ofisine sokulmadığını öne sürdü.


[Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]